måndag 10 augusti 2009

och färdigt resultat!!
Ser inte ut som om jag var med, men jag bar och
slet allt vad jag orkade.

bortforsling.............

Nedplockning.....


Hur har dagen varit idag?? Jo, vi startade tidigt med 18 hål i Degeberga i ganska tät dimma, men vi hittade bollarna och det gick faktiskt väldigt bra. Sedan var det dags för mej att åka till Åhus och klippa mej. Det var en elev som klippte och jag blev nöjd. Har ju inte så stora pretantioner (heter det så?). Efter en mycket snabb och enkel lunch åkte Sven och jag till skogen i Vinslöv och flyttade ett jakttorn, så nu är det bara att skjuta!!!! Det ska bli gott med rådjur och vildsvin, kanske t o m älg kan vi ju hoppas på. Väl hemma skulle jag ge mej på att baka plommonkaka, vi har så enormt med plommon, men den ser inte så rolig ut, kanske god i alla fall. Testa den gör vi imorgon. Är det någon som har ett lätt och enkelt recept på plommonkaka tar jag tacksamt emot det.

Inga kommentarer: